Fredsjulklappen på Vintervikens julmarknad

Alldeles för sent kom jag på att jag ville sälja våra snygga julkort på någon julmarknad i Stockholm. Men jag skrev ett mail till ett av mina favoritställen i Stockholm, Vintervikens julmarknad, och frågade om det kanske fanns en plats till oss.

Och det fanns det! Vi från Svenska Freds riktar ett stort tack till Vintervikens trädgård som erbjöd oss ett litet utrymme trots att vi var ute helt i sista sekund.

Kom och köp årets fredligaste julklapp direkt på plats av mig och hitta fina bakverk, nybakat bröd och julpynt bland de andra som också står på plats för att sprida julstämningen! Det är öppet lördag-söndag den här helgen kl 11-15.

Välkomna!

Vintervikens julmarknad
Vintervikens julmarknad.

Kommentarer inaktiverade för Fredsjulklappen på Vintervikens julmarknad

Filed under Okategoriserade

Kommentarer inaktiverade.